Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20640
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.contributor.authorКухар, О. С.-
dc.date.accessioned2023-01-20T17:01:04Z-
dc.date.available2023-01-20T17:01:04Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Аналіз ринку роздрібної торгівлі / О. С. Євсейцева, О. С. Кухар // Інвестиції: практика та досвід. – 2016. – № 11. – С. 50-54.uk
dc.identifier.issn2306-6814uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20640-
dc.description.abstractУ статті представлено аналіз поточного стану ринку роздрібної торгівлі України. Зокрема проаналізовано динаміку і структуру роздрібного товарообігу, проведено огляд найпоширеніших роздрібних торгівельних мереж в Україні та визначено перспективи та напрями подальшого розвитку українського ринку роздрібної торгівлі.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the current state of the retail market in Ukraine. In particular, the dynamics and structure of retail trade, the survey of the most popular retail chains in Ukraine and identified prospects and directions of further development of the Ukrainian retail market.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectринок роздрібної торгівліuk
dc.subjectрітейлuk
dc.subjectроздрібна торгова мережаuk
dc.subjectторговельні операториuk
dc.subjectсупермаркетuk
dc.subjectmarket retailersuk
dc.subjectretailuk
dc.subjectretailersuk
dc.subjectcommercial operatorsuk
dc.subjectsupermarketuk
dc.titleАналіз ринку роздрібної торгівліuk
dc.title.alternativeMarket analysis retailuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorYevseytseva, O.-
local.contributor.altauthorKukhar, O.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceІнвестиції: практика та досвідuk
local.sourceИнвестиции: практика и опытuk
local.sourceInvestytsiyi: praktyka ta dosviduk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf211,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.