Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20243
Title: Адаптація маркетингових стратегій до особливостей різних поколінь споживачів
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Бугас, В.
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Пономаренко І. В. Адаптація маркетингових стратегій до особливостей різних поколінь споживачів / І. В. Пономаренко, В. Бугас // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації" : тези доповідей, м. Київ, 7 жовтня 2022 року. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 112-113.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20243
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PIONBUG_2022_P112-113.pdf588,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.