Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19965
Title: Методологія розробки фірмового стилю на основі вивчення аналогів
Other Titles: Methodology of corporate style development based on the study of analogues
Authors: Колосніченко, О. В.
Пашкевич, К. Л.
Keywords: бренд
графічний дизайн
заклад швидкого харчування
колір
пакування
brand
graphic design
fast food restaurant
color
packaging
Issue Date: 2022
Citation: Колосніченко О. В. Методологія розробки фірмового стилю на основі вивчення аналогів [Текст] / О. В. Колосніченко, К. Л. Пашкевич // Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторі : монографія / за заг. ред. М. В. Колосніченко. - Київ : КНУТД, 2022. - С. 59-78.
Source: Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторі
Abstract: Розглянуто поняття фірмового стилю, перераховано основні його елементи та носії. Встановлено, що фірмовий стиль виконує такі основні функції: диференційну, ідентифікуючу та іміджеву. Розглянуто методику аналізу аналогів для визначення особливостей та закономірностей фірмових стилів компаній, які використовують фірмовий стиль як ефективний засіб комунікації. Розглянуто основні тенденції у розробці фірмових стилів, описано вплив фірмового кольору на емоційний стан споживача. Запропоновано послідовність розробки фірмового стилю компанії, яку апробовано при розробці фірмового стилю закладу швидкого харчування "Київська перепічка", який відображає філософію бренду, а також покращує його ідентифікацію.
The concept of corporate style is considered, its main elements and carriers are listed. It is established that corporate identity performs the following main functions: differential, identifying and image. A method of analogue analysis is proposed to determine the features and patterns of corporate identity of companies that use corporate identity as an effective means of communication. The main trends in the development of corporate identity are considered, the influence of corporate color on the emotional state of the consumer is described. The sequence of corporate identity development of the company, which was tested in the development of corporate identity of the fast food restaurant "Kyivska Perepichka", which reflects the philosophy of the brand, as well as improves its identification.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19965
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GDIVP_mono_2022_P059-078.pdf950,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.