Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19958
Title: | Вплив дистанційного навчання на емоційний та психічний стан учнів і студентів |
Authors: | Ядрова, Д. А. Панасюк, І. В. |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Ядрова Д. А. Вплив дистанційного навчання на емоційний та психічний стан учнів і студентів [Текст] / Д. А. Ядрова, І. В. Панасюк // Сучасні електромеханічні та інформаційні системи : монографія / за заг. ред. І. В. Панасюка. - Київ : КНУТД, 2021. - С. 50-60. |
Source: | Сучасні електромеханічні та інформаційні системи |
Abstract: | Актуальність проблеми полягає в тому, що дистанційне навчання впливає на емоційний та психологічний стан учнів, зростає тривалість проведеного часу за екраном, знижується тривалість сну, рухової активності та прогулянок. Ці фактори є стартом для розвитку неврозів, депресій, вегетативних розладів, порушення сну та тривожності. Мета роботи – визначити, яким чином дистанційне навчання впливає на емоційний та психологічний стан здобувачів освіти. Виходячи з поставленої мети, вирішувались наступні завдання: дослідження відмінностей онлайн та офлайн навчання; розробка та проведення опитування серед учнів та студентів для визначення впливу дистанційного навчання на емоційний та психічний стан; аналіз отриманих результатів. Наукова новизна отриманих результатів полягає у виявленні негативних чинників та в ряді пропозицій, як їх змінити. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості використання пропозицій для подальшого удосконалення системи дистанційного навчання. На основі аналізу даних результатів опитування надані рекомендації для збереження і зміцнення здоров’я дітей та підлітків. Due to the pandemic COVID-19 people began to use innovative approaches for ensuring continuity of learning. However, the changes that have taken make us think that promising prospects, unfortunately, are not available to everyone. A lot of children and students suffer from a lack of resources or favorable conditions for learning. In addition, despite the innovation, the educational process is a challenge for students’ the mental and emotional health. Many parents and teachers are convinced that there are many reasons, which prove that distance learning is not learning, but only a painful parody of it. To determine how distance learning affects the emotional and psychological health of students. Based on the goal, it is necessary to find out the following tasks: research of differences between online and offline learning; working on quiz among students and pupils; analysis of results. A scientific value is obtained in finding out negative factors and suggestions to change them. A practical value is obtained in a facility to use suggestions for further improvement of the distance learning system. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19958 |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра комп'ютерної інженерії та електромеханіки (КІЕМ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SEIS_mono_2021_P050-060.pdf | 362,58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.