Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19913| Назва: | Actualization of learning motives as a way of forming applicants for higher education in pedagogical specialties | 
| Інші назви: | Актуалізація мотивів навчання як спосіб формування здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей | 
| Автори: | Hedzyk, Andrii Kozeruk, Yuliia Kaliy, Vasyl Kolodyazhna, Alla Li, Li Kharchenko, Inna  | 
| Ключові слова: | motives higher education teaching technology information technology мотиви вища освіта технології навчання інформаційні технології  | 
| Дата публікації: | тра-2022 | 
| Бібліографічний опис: | Actualization of learning motives as a way of forming applicants for higher education in pedagogical specialties / A. Hedzyk, Yu. Kozeruk, V. Kaliy, A. Kolodyazhna, Li LI, I. Kharchenko // International Journal of Computer Science and Network Security (IJCSNS). – May 2022. – Vol. 22, No. 5. – P. 635-639. | 
| Source: | International Journal of Computer Science and Network Security (IJCSNS) | 
| Короткий огляд (реферат): | Theoretically substantiated structural and functional model of the formation of students' motivation for professional and pedagogical activities in the process of mastering a working profession, based on a systemic, competence-based, activity-based, personality-oriented and contextual approach and including the target, methodological, content, organizational and activity, evaluation and performance blocks. It has been established that the developed model effectively functions when fulfilling a set of pedagogical conditions that ensure the formation of students' motivation for professional and pedagogical activities: organization of training in the conditions of an industrial vocational education environment; students' awareness of the purpose of professional training and professional development; inclusion in the process of preparing a set of training and production tasks, selected taking into account the contextual approach; psychological and pedagogical support of the professional training process. | 
| DOI: | 10.22937/IJCSNS.2022.22.5.88 | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19913 | 
| Faculty: | Факультет індустрії моди Факультет культурних і креативних індустрій  | 
| Department: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну Кафедра фізичного виховання та здоров'я  | 
| ISSN: | 1738-7906 | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)  | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Actualization-Of-Learning-Motives-As-A-Way-Of-Forming-Applicants-For-Higher-Education-In-Pedagogical-Specialties.pdf | 198,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.