Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19495
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крючкова, С. С. | - |
dc.contributor.author | Кучер, С. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-18T13:30:55Z | - |
dc.date.available | 2022-02-18T13:30:55Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Крючкова С. С. Нормативні й педагогічні чинники впровадження інклюзивної освіти у закладі середньої освіти / С. С. Крючкова, С. Л. Кучер // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 77-81. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19495 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто особливості застосування нормативних засад інклюзивного навчання, сильні та слабкі сторони інклюзивного підходу до освіти, наводяться тези, що відбивають чинники, які впливають на реалізацію інклюзії в Україні. Сформульовано основні вимоги, з точки зору педагогіки та психології, до інклюзивного освітнього середовища для організації навчальної діяльності учнів та діагностики її результатів. | uk |
dc.description.abstract | Peculiarities of application of inclusive teaching methods, strengths and weaknesses of inclusive approach to education are considered. Theses reflecting the factors influencing the implementation of inclusion in Ukraine are given. The basic requirements for inclusive educational environment, from the point of view of pedagogy and psychology, which are was formulated, in particular to organize students' learning activities and diagnose its results. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | інклюзія | uk |
dc.subject | особливі освітні потреби | uk |
dc.subject | inclusive education | uk |
dc.subject | inclusion | uk |
dc.subject | special educational needs | uk |
dc.title | Нормативні й педагогічні чинники впровадження інклюзивної освіти у закладі середньої освіти | uk |
dc.title.alternative | Normative and pedagogical factors of introduction of inclusive education in secondary education institution | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Kriuchkova, S. | - |
local.contributor.altauthor | Kucher, S. | - |
local.conference.location | Київ | uk |
local.conference.date | 2021-11-18 | - |
local.conference.name | Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості | uk |
local.subject.method | 0 | uk |
local.conference.section | Інноватика в освіті | uk |
Розташовується у зібраннях: | Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Innovatyka2021_V1_P077-081.pdf | 206,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.