Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18923
Title: Особливості використання маркетингу впливу
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Пономаренко І. В. Особливості використання маркетингу впливу / І. В. Пономаренко // Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації» : тези доповідей, м. Київ, 8 жовтня 2021 року. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 121-122.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18923
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PIONBUG_2021_P121-122.pdf446,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.