Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18198
Назва: | Модель station rotation: переваги й виклики у практиці викладання української як іноземної |
Автори: | Дворянчикова, Світлана Євгенівна |
Ключові слова: | українська мова як іноземна іноземні студенти ротація станцій змішане навчання |
Дата публікації: | тра-2021 |
Видавництво: | КНУ імені Тараса Шевченка |
Бібліографічний опис: | Дворянчикова С. Є. Модель station rotation: переваги й виклики у практиці викладання української як іноземної / С. Є. Дворянчикова // Доуніверситетська підготовка: інновації, виклики, перспективи : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 26-28 травня 2021 року. – Київ : КНУ імені Тараса Шевченка, 2021. – С. 14-17. |
Короткий огляд (реферат): | З-поміж переваг використання моделі ротації станцій убачаємо такі. За повторення навчального матеріалу чи вдосконалення лексико-граматичних навичок може відповідати одна зі станцій на занятті, що містить завдання з тем, що вивчались раніше. Диференціація роботи з визначенням обов’язкового мінімального обсягу стане в пригоді, якщо один студент або декілька здобувачів відчувають потребу виконувати завдання у власному темпі. До самостійної роботи студентів має спонукати загальна атмосфера в аудиторії або в сесійній кімнаті сервісу для веб-конференцій. За умови вдалої організації роботи, викладач матиме час приділити увагу кожному студенту на кожному занятті, відповісти на запитання, що виникають, надати додаткові пояснення. Серед викликів у плануванні та проведенні занять за моделлю ротації станцій назвемо, по-перше, необхідність ґрунтовного осмислення кожного заняття, добір навчально-методичних матеріалів (наприклад, аудіо- та відеоматеріалів, інтерактивних робочих листів, комплектів вправ, текстів і тестів з можливістю самоперевірки), що потребує багато часу викладача для підготовки, по-друге, можливість випадків прояву академічної недоброчесності серед здобувачів (повідомлення правильних відповідей, спроби плагіату тощо), що потребує роз’яснень з метою розуміння студентами цінності навчального процесу задля здобуття певних знань, по-третє, потреба в навичках передбачення обсягу того матеріалу, що буде необхідний і достатній для кожного заняття задля формування у студентів визначених програмою компетентностей. Зазначені переваги й особливості роботи за моделлю ротації станцій, з одного боку, допомагають студентові свідомо навчатися, надавати й приймати поміч товаришів, а з іншого боку, дозволяють здобувачу отримувати зворотній зв’язок від викладача й розвивають уміння розумно використовувати час. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18198 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези.pdf | 247,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.