Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18198
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДворянчикова, Світлана Євгенівна-
dc.date.accessioned2021-07-23T11:09:26Z-
dc.date.available2021-07-23T11:09:26Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.citationДворянчикова С. Є. Модель station rotation: переваги й виклики у практиці викладання української як іноземної / С. Є. Дворянчикова // Доуніверситетська підготовка: інновації, виклики, перспективи : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 26-28 травня 2021 року. – Київ : КНУ імені Тараса Шевченка, 2021. – С. 14-17.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18198-
dc.description.abstractЗ-поміж переваг використання моделі ротації станцій убачаємо такі. За повторення навчального матеріалу чи вдосконалення лексико-граматичних навичок може відповідати одна зі станцій на занятті, що містить завдання з тем, що вивчались раніше. Диференціація роботи з визначенням обов’язкового мінімального обсягу стане в пригоді, якщо один студент або декілька здобувачів відчувають потребу виконувати завдання у власному темпі. До самостійної роботи студентів має спонукати загальна атмосфера в аудиторії або в сесійній кімнаті сервісу для веб-конференцій. За умови вдалої організації роботи, викладач матиме час приділити увагу кожному студенту на кожному занятті, відповісти на запитання, що виникають, надати додаткові пояснення. Серед викликів у плануванні та проведенні занять за моделлю ротації станцій назвемо, по-перше, необхідність ґрунтовного осмислення кожного заняття, добір навчально-методичних матеріалів (наприклад, аудіо- та відеоматеріалів, інтерактивних робочих листів, комплектів вправ, текстів і тестів з можливістю самоперевірки), що потребує багато часу викладача для підготовки, по-друге, можливість випадків прояву академічної недоброчесності серед здобувачів (повідомлення правильних відповідей, спроби плагіату тощо), що потребує роз’яснень з метою розуміння студентами цінності навчального процесу задля здобуття певних знань, по-третє, потреба в навичках передбачення обсягу того матеріалу, що буде необхідний і достатній для кожного заняття задля формування у студентів визначених програмою компетентностей. Зазначені переваги й особливості роботи за моделлю ротації станцій, з одного боку, допомагають студентові свідомо навчатися, надавати й приймати поміч товаришів, а з іншого боку, дозволяють здобувачу отримувати зворотній зв’язок від викладача й розвивають уміння розумно використовувати час.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУ імені Тараса Шевченкаuk
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk
dc.subjectіноземні студентиuk
dc.subjectротація станційuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.titleМодель station rotation: переваги й виклики у практиці викладання української як іноземноїuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-05-26-
local.conference.nameДоуніверситетська підготовка: інновації, виклики, перспективиuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези.pdf247,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.