Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17920
Назва: Особливості розробки логотипу для компанії брендового спортивного одягу
Інші назви: Features of logo development for the brand company sports clothing
Автори: Кононученко, І. С.
Головчанська, Є. О.
Мусієнко, В. О.
Ключові слова: логотип
спортивний одяг
спортивний стиль
брендовий одяг
logo
sportswear
sport style
brands clothes
Дата публікації: тра-2021
Видавництво: Херсонський національний технічний універсітет
Бібліографічний опис: Кононученко І. С. Особливості розробки логотипу для компанії брендового спортивного одягу / І. С. Кононученко, Є. О. Головчанська, В. О. Мусієнко // Молодь - науці і виробництву - 2021: Інноваційні технології легкої промисловості : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Херсон, 19-20 травня 2021 року. – Херсон : Херсонський національний технічний універсітет, 2021. – С. 109-110.
Короткий огляд (реферат): У роботі надано результати розробки дизайну логотипу для вітчизняної компанії-виробника брендового спортивного одягу "Сила". Назва бренду відповідає внутрішнім прагненням споживачів до лідерства в роботі та спорті, а також "виходу за рамки". Розроблений логотип бренду відображає стиль компанії та особливості характеру споживачів ‒ справжніх лідерів та новаторів, поціновувачів якісних та унікальних товарів і послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17920
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали_конференції_Херсон_2021_109-110.pdfТези284,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.