Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17897
Назва: Communication with typographic products through satire and humor
Автори: Adascalita, Lucia
Cazac, Viorica
Ключові слова: satire
humor
style figures
typographic products
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Adascalita L. Communication with typographic products through satire and humor / L. Adascalita, V. Cazac // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 9-12.
Короткий огляд (реферат): Humor and satire are formidable tools in capturing interest in various printing products and promoting them: advertising products, book editions, leaflets, labels, packaging, etc. in correlation with their predestination. The humorous approach to the graphic solution of typographic products can be diversified using various style figures and techniques: allegory, metaphor, zoomorphy, exaggeration of human physical features, anachronism, etc. In order to identify their effectiveness, a case study was conducted.
DOI: 10.30857/17897
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17897
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V1_P009-012.pdf617,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.