Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17798
Title: | Етапність утворення брендового стилю на прикладі будинку моди Луї Віттон |
Other Titles: | Staging of the brand style formation by the example of fashion house Louis Vuitton Этапность образования брендового стиля на примере дома моды Луи Виттон |
Authors: | Ніколаєва, Т. В. Гайова, І. Л. Давиденко, І. В. Баранова, А. І. Паранько, Н. П. |
Keywords: | дизайнер бренд стиль бренду брендова культура дизайн-продукт Луї Віттон стиль бренда брендовая культура Луи Виттон designer brand brand style brand culture design-product Louis Vuitton |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Етапність утворення брендового стилю на прикладі будинку моди Луї Віттон [Текст] / Т. В. Ніколаєва, І. Л. Гайова, І. В. Давиденко, А. І. Баранова, Н. П. Паранько // Art and Design. - 2021. - № 1 (13). - С. 84-95. |
Source: | Art and Design |
Abstract: | Мета роботи – дослідити історичний досвід по створенню брендової продукції на прикладі становлення та розвитку будинку моди Луї Віттон. В роботі використано методи літературно-аналітичного та системно-історіографічного аналізу. Для вивчення об’єкта дослідження та найбільш впливових на його розвиток факторів застосовано критичний аналіз наукових та популярних публікацій, проаналізовано матеріали щодо історії утворення стилю бренду, встановлено передумови виникнення графічного стилю Луї Віттон як прикладу ідентифікації модних товарів за допомогою сукупності знакових ідентифікаційних елементів. На кожному етапі формування стилю модного будинку "Луї Віттон" зберігаються головні ознаки бренду, що виражають ідею відповідності виробів у визначеному сегменті ринку. Водночас, основні елементи символіки бренду знаходяться в постійному розвитку відповідно до маркетингової політики та тенденцій моди, що забезпечує актуальність продукції "Луї Віттон" протягом багатьох десятиліть. Сьогодні тенденція ідентифікації модних товарів зі статусом людини набуває характеру ретельно спланованого процесу. Завданням сучасного дизайну є охопити найбільший спектр споживчих потреб, звертаючись до історії відомих брендів та зосереджуючи свої зусилля на моделях майбутнього. Наукова новизна полягає у висвітленні інноваційних етапів формування дизайну брендової продукції як окремого напрямку діяльності. Визначені в дослідженні принципи роботи по створенню брендової продукції можуть бути використані в навчальному процесі підготовки майбутніх дизайнерів. Цель работы – исследовать исторический опыт по созданию брендовой продукции на примере становления и развития дома моды Луи Виттон. В работе использованы методы литературно-аналитического и системно-историографического анализа. Для изучения объекта исследования и наиболее влиятельных на его развитие факторов применен критический анализ научных и популярных публикаций, проанализированы материалы по истории образования брендового стиля, установлены предпосылки возникновения графического стиля Луи Виттон как примера идентификации модных товаров с помощью совокупности знаковых идентификационных элементов. На каждом этапе формирования стиля модного дома "Луи Виттон" сохраняются главные признаки бренда, выражающие идею соответствия изделий определенному сегменту рынка. В то же время основные элементы брендовой символики находятся в постоянном развитии, в соответствии с маркетинговой политикой и тенденциями моды, обеспечивая актуальность продукции "Луи Виттон" на протяжении многих десятилетий. Сегодня тенденция идентификации модных товаров со статусом человека приобретает характер тщательно спланированного процесса. Задачей современного дизайна является охват широчайшего спектра потребительских нужд, обращаясь к истории и сосредоточивая свои усилия на моделях будущего. Научная новизна заключается в освещении инновационных этапов формирования дизайна брендовой продукции как отдельного направления деятельности. В исследовании определены принципы работы по созданию брендовой продукции, которые могут быть использованы в учебном процессе подготовки будущих дизайнеров. To study the historical experience of creating brand products on the example of the formation and development of the Louis Vuitton fashion house. The work uses methods of literary-analytical and system-historiographic analysis. To study the object of research and the factors that most influence its development a critical analysis of scientific and popular publications has been applied, materials on the history of the formation of the brand's style have been analyzed, the prerequisites for the emergence of the graphic style of Louis Vuitton have been researched, as an example of identifying fashion products using a set of iconic identification elements. At each stage of the formation of the Louis Vuitton fashion house style, the main features of the brand are preserved, expressing the idea of product conformity to a certain market segment. At the same time, the main elements of the brand symbols are in constant development, in accordance with the marketing policy and fashion trends, ensuring the relevance of Louis Vuitton products for many decades. Today, the trend of identifying fashion products with human status is becoming an thoroughly planned process. The challenge of modern design is to cover the widest range of consumer needs, looking back at the history and focusing its efforts on the future models. Scientific novelty lies in the reviewing of innovation stages in the formation of brand products design, as a separate activity area. The determined principles of working on the creation of brand products can be used in the educational process for training of future designers. |
DOI: | 10.30857/2617-0272.2021.1.8 |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17798 |
Faculty: | Факультет дизайну |
Department: | Кафедра мистецтва та дизайну костюма |
ISSN: | 2617-0272 |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Art and Design Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
artdes_2021_N1_P084-095.pdf | 633,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.