Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1758
Title: Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій у вищих навчальних закладах
Other Titles: Особенности формирования интегрированных коммуникаций в высших учебных заведениях
Authors: Євсейцева, О. С.
Ормонов, М. О.
Keywords: інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання продажу освітніх послуг
Issue Date: Dec-2012
Citation: Євсейцева О. С. Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій у вищих навчальних закладах / О. С. Євсейцева, М. О. Ормонов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. – 2012. – Вип. 28, Ч. 2. – С. 626-635.
Source: Формування ринкової економіки
Abstract: В статті розглядається сутність управління комунікаційною діяльністю у ВНЗ. Проаналізовано етапи програми комунікаційної політики навчального закладу.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1758
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yevseytseva_2012_P626-635.pdf408,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.