Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1758
Назва: Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій у вищих навчальних закладах
Інші назви: Особенности формирования интегрированных коммуникаций в высших учебных заведениях
Автори: Євсейцева, О. С.
Ормонов, М. О.
Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання продажу освітніх послуг
Дата публікації: гру-2012
Бібліографічний опис: Євсейцева О. С. Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій у вищих навчальних закладах / О. С. Євсейцева, М. О. Ормонов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. – 2012. – Вип. 28, Ч. 2. – С. 626-635.
Source: Формування ринкової економіки
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається сутність управління комунікаційною діяльністю у ВНЗ. Проаналізовано етапи програми комунікаційної політики навчального закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1758
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yevseytseva_2012_P626-635.pdf408,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.