Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17502
Назва: | Розробка технічного трикотажу для виготовлення автомобільних чохлів-майок та визначення його споживних характеристик |
Інші назви: | Evelopment of technical knitwear for manufacturing automobile covers and determining its consumer characteristics |
Автори: | Галавська, Л. Є. Дмитрик, О. М. |
Ключові слова: | трикотаж технічного призначення трикотажні чохли-майки капілярність трикотажу деформаційні характеристики трикотажу для виготовлення чохлів-майок knitwear for technical purposes knitted covers capillarity of knitwear deformation characteristics of knitwear for making covers |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Галавська Л. Є. Розробка технічного трикотажу для виготовлення автомобільних чохлів-майок та визначення його споживних характеристик / Л. Є. Галавська, О. М. Дмитрик // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 487-495. |
Короткий огляд (реферат): | Робота присвячена розробці асортименту трикотажу технічного призначення для виготовлення чохлів-майок для сидінь легкового автомобільного транспорту та дослідженню його фізико-механічних характеристик. На підставі відомих структур кулірного трикотажу та виходячи з вимог, які висуваються до текстильних матеріалів, що використовуються у виготовленні автомобільних чохлів, запропоновано використати структуру двошарового трикотажу з пресовим з'єднанням шарів основними нитками. У якості сировини для виготовлення технічного трикотажу зазначеної асортиментної групи для формування виворітного шару обрано багатофіламентну поліефірну нитку, для формування лицьового шару – багатофіламентну поліпропіленову та віскозну нитки. У ході проведених досліджень виявлено характер підняття рідини по шарам трикотажу як у напрямку петельних рядів, так і у напрямку петельних стовпчиків. Встановлено релаксаційні характеристики та визначено частку залишкової деформації, що вказує на формостійкість розроблених зразків трикотажу. За своїми фізико-механічними характеристиками трикотажні полотна рекомендуються для виготовлення чохлів-майок для сидінь автомобільного транспорту. The work is devoted to developing a range of technical knitwear for the manufacture of seat covers for passenger automobile transport and the study of its physical and mechanical characteristics. Based on the known structures of knitted fabrics and based on the requirements for textile materials used in the manufacture of car covers, it is proposed to use the structure of a two-layer knitted fabric with a tuck connection of layers with warp threads. As a raw material for the manufacture of technical knitwear of the specified assortment group, for the formation of the back layer, a multifilament polyester thread was chosen to form the front layer - a multifilament polypropylene and viscose thread. In the course of the research, the nature of the rise of liquid along the layers of knitwear was revealed both in the direction of course and in the direction of the wale. Relaxation characteristics are established and the proportion of residual deformation is determined, which indicates the dimensional stability of the developed knitted fabric samples. According to their physical and mechanical characteristics, knitted fabrics are recommended for the manufacture of car seat covers. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17502 |
Розташовується у зібраннях: | Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості Кафедра технології моди (ТМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Innovatyka2020_P487-495.pdf | 1,01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.