Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17447
Назва: Застосування нечіткого кластерного аналізу для оцінювання рівня відповідності освітньої програми
Інші назви: Application of fuzzy cluster analysis to assess the level of compliance of the educational program
Автори: Хімічева, Г. І.
Волівач, А. П.
Ключові слова: освітня програма
нечіткий кластерний аналіз
критерії
рівні акредитації
якісна й кількісна оцінки
educational program
fuzzy cluster analysis
criteria
levels of accreditation
qualitative and quantitative assessments
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Хімічева Г. І. Застосування нечіткого кластерного аналізу для оцінювання рівня відповідності освітньої програми / Г. І. Хімічева. А. П. Волівач // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 157-167.
Короткий огляд (реферат): В даній статті наведено результати досліджень щодо застосування методу нечіткого кластерного аналізу для уточнення повноти й достовірності оцінювання рівня відповідності освітньої програми на всіх етапах її акредитації. В ході досліджень для оцінювання рівня відповідності освітньої програми було запропоновано механізми та інструменти, які дозволяють перевести критеріальні оцінки з якісних в кількісні, зокрема метод k-середніх для проведення нечіткого кластерного аналізу. Такий підхід до аналізу процедур акредитації освітньої програми дозволив більш точно визначити рівень її відповідності та термін дії сертифікату. Наведені в роботі принципи, методи й підходи будуть корисні ЗВО в ході проведення самоаналізу освітніх програм, результатів попереднього експертного їх оцінювання та на завершальному етапі акредитації.
The article presents the results of research on the application of the fuzzy cluster analysis method to clarify the completeness and reliability of assessing the educational program compliance level at all stages of its accreditation. In the course of the research, the mechanisms and tools to assess the educational program compliance level have been proposed, which made it possible to translate criterion assessments from qualitative to quantitative ones, in particular the k-means clustering method for fuzzy cluster analysis. This approach to the analysis of the educational program accreditation procedures allowed to more accurately determine the level of its compliance and the validity of the certificate. The principles and methods presented in the paper will be useful to the HEI during the selfanalysis of educational programs, the results of their preliminary expert evaluation, and at the final stage of accreditation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17447
Faculty: Факультет мехатроніки та комп'ютерних технологій
Department: Кафедра комп'ютерних наук
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних наук (КН)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2020_P157-167.pdf998,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.