Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17336
Назва: Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачів
Інші назви: Практические основы оценки стратегической деятельности управления дистрибуцией инновационных продуктов с позиций потребителей
Practical principles for evaluating the strategic activities of managing the distribution of innovative products from the standpoint of consumers
Автори: Біловодська, О. А.
Ключові слова: стратегічна діяльність
управління дистрибуцією
інноваційна продукція
споживач
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачів / О. А. Біловодська // Комерціалізація інновацій : монографія / за заг. ред. С. М. Ілляшенка, О. А. Біловодської. – Суми : Триторія, 2020. – С. 138-149.
Source: Комерціалізація інновацій
Короткий огляд (реферат): Сьогодні компанії хімічної промисловості стикаються з труднощами у підтримці своєї конкурентоспроможності. Це пояснюється впливом глобальних мегатрендів у різних галузях, включаючи хімічну. Тому дуже важливо мати чітко розроблену стратегію та систему управління, здатну реагувати на внутрішні та зовнішні зміни. Більшість існуючих методів оцінювання стратегії є загальними і ґрунтуються лише на внутрішніх бізнес-показниках, вони не відображають ефективність ринку, яка базується, перш за все, на споживацьких оцінках. Більше того стратегія сучасної компанії повинна відповідати інтересам споживачів і особливо це стосується виробництва та розповсюдження інноваційної продукції. Об’єктом дослідження є процеси оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17336
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISBN: 978-966-97985-4-1
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.