Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17279
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorГладуш, Андрій Олексійович-
dc.date.accessioned2021-03-17T21:19:27Z-
dc.date.available2021-03-17T21:19:27Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.citationБондаренко С. М. Оцінка конкурентоспроможності закладів охорони здоров’я [Електронний ресурс] / С. М. Бондаренко, А. О. Гладуш // Інфраструктура ринку. – 2020. – Вип. 49. – С. 92-96. – Режим доступу: http://market-infr.od.ua/uk/49-2020uk
dc.identifier.issn2519-2868uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17279-
dc.description.abstractВпродовж останніх років спостерігається тенденція зростання конкуренції між приватними, державними та комунальними медичними закладами за прихильність пацієнтів. Для перемоги у конкурентній боротьбі медичні заклади повинні бути конкурентоспроможними. Важливого значення набуває оцінка досягнутого рівня конкурентоспроможності закладів у сфері охорони здоров’я. Оцінено конкурентоспроможність медичних закладів з використанням методики проф. Г. П. Іспіряна на основі даних, отриманих експертним методом. Експерти вибрали найвагоміші показники та оцінювали їх для чотирьох приватних клінік за 5-бальною шкалою. Побудовано багатокутник конкурентоспроможності, який містить достатню інформацію про сильні і слабкі сторони медичних закладів. Медичні заклади було проранжовано і визначено середній ранг та показник конкурентоспроможності, на основі яких визначено лідерів та аутсайдерів серед медичних закладів. Результати оцінки конкурентоспроможності можуть знайти використання у медичному закладі для формування прогнозів розвитку, розроблення стратегій досягнення конкурентних переваг, оптимізації асортименту медичних послуг тощо.uk
dc.description.abstractНа протяжении последних лет наблюдается тенденция роста конкуренции между частными, государственными и коммунальными медицинскими учреждениями за приверженность пациентов. Для победы в конкурентной борьбе медицинские учреждения должны быть конкурентоспособными. Важное значение приобретает оценка достигнутого уровня конкурентоспособности учреждений в сфере здравоохранения. Оценена конкурентоспособность медицинских учреждений с использованием методики проф. П. Испиряна на основе данных, полученных экспертным методом. Эксперты выбрали наиболее значимые показатели и оценивали их для четырех частных клиник по 5-балльной шкале. Построен многоугольник конкурентоспособности, который содержит достаточную информацию о сильных и слабых сторонах медицинских учреждений. Медицинские учреждения были проранжированы и определен средний ранг и показатель конкурентоспособности, на основе которых определены лидеры и аутсайдеры среди медицинских учреждений. Результаты оценки конкурентоспособности могут найти применение в медицинском учреждении для формирования прогнозов развития, разработки стратегий достижения конкурентных преимуществ, оптимизации ассортимента медицинских услуг и др.uk
dc.description.abstractIn recent years, there has been a growing trend of competition between private, public and utilities medical institutions for patient adherence. Consumers have the opportunity to choose a medical institution, which means that there is competition in the market of medical care. To win the competition, medical facilities must be competitive. It is important to assess the level of competitiveness achieved by healthcare facilities. The competitiveness of a medical institution can be defined as a complex comparative characteristic that represents the degree of superiority of a set of evaluation indicators of its activities that determine the success of the enterprise in a particular market over time, over a set of competitors. The competitiveness of medical institutions was assessed by a quantitative method using the method of prof. Ispiryana G.P. based on data obtained by the expert method. The experts selected the most important indicators and evaluated them for four private clinics on a 5-point scale. These are such indicators as the quality of medical services, level of professionalism of doctors, building relationships with a patient, price of medical services, organization of the medical institution, cleanliness and tidiness of the premises, location. The consistency of experts' opinions was checked. The concordance coefficient was calculated, which confirmed the consistency of experts' opinions. A competitiveness polygon has been built, which contains sufficient information about the strengths and weaknesses of medical institutions. In competition, the first task of the organization is to survive, not to perish, to function as long as possible. To do this, it must first move away as far as possible from the area where threats to its existence are concentrated. This area is occupied by outsiders of competition, ie the task of the medical institution is to bypass as many competitors as possible, to leave them behind. Medical institutions were ranked and the average rank and competitiveness indicator were determined. Based on the competitiveness indicator, leaders and outsiders among medical institutions are identified. The results of competitiveness assessment can be used in a medical institution to form development forecasts, develop strategies to achieve competitive advantage, optimize the range of medical services, etc.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectзаклад охорони здоров’яuk
dc.subjectоцінкаuk
dc.subjectпоказник конкурентоспроможностіuk
dc.subjectконкуренцияuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectучреждение здравоохраненияuk
dc.subjectоценкаuk
dc.subjectпоказатель конкурентоспособностиuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjecthealth care institutionuk
dc.subjectassessmentuk
dc.subjectcompetitiveness indicatoruk
dc.titleОцінка конкурентоспроможності закладів охорони здоров’яuk
dc.title.alternativeAssessment of the competitiveness of healthcare institutionsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBondarenko, Svitlana-
local.contributor.altauthorHladush, Andrii-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceІнфраструктура ринкуuk
local.sourceИнфраструктура рынкаuk
local.sourceMarket Infrastructureuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.identifier.doi10.32843/infrastruct49-18uk
local.identifier.urihttp://market-infr.od.ua/uk/49-2020uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
49_Інфраструктура_ринку_БондаренкоС.М,_ГладушА.О.pdf266,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.