Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16171
Назва: | Технології візуалізації як складові процесу формування професійних компетентностей майбутніх конструкторів одягу |
Інші назви: | Visualization technologies as a component of forming of future clothing designers' professional competencies |
Автори: | Мазнєв, Євген Перепелиця, Юлія Пєшкова, Наталія |
Ключові слова: | інформаційні технології візуалізації фахові компетентності дизайн одягу information visualization technologies professional competences clothing design |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Мазнєв Є. Технології візуалізації як складові процесу формування професійних компетентностей майбутніх конструкторів одягу / Є. Мазнєв, Ю. Перепелиця, Н. Пєшкова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 309-310. |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано використання технологій візуалізації при формуванні компетентностей майбутніх інженерів-конструкторів, зокрема таких як навички використання інформаційних та комунікаційних технологій, а також абстрактне мислення, аналіз, синтез. An impact and use of visualization technologies were studied as a component of forming of student clothing designers' professional competencies. In particular, such competencies as IT and communication technologies, abstract thinking, analysis and synthesis were considered. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16171 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
APSD2020_V2_P309-310.pdf | 184,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.