Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16105
Title: Особливості створення ефективного рекламного плакату
Other Titles: Peculiarities of creating an effective advertising poster
Authors: Гула, Є. П.
Демченко, Ганна
Черниш, Маріанна
Keywords: рекламний плакат
дизайн
реклама
банер
ефективний рекламний плакат
advertising poster
design
advertising
banner
effective advertising poster
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Гула Є. П. Особливості створення ефективного рекламного плакату / Є. П. Гула, Г. Демченко, М. Черниш // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 54-57.
Abstract: Метою дослідження є визначення особливостей створення ефективного рекламного плакату. Розглянуто приклади сучасної ефективної реклами різних брендів з метою визначення дієвих засобів розробки рекламної продукції.
The purpose of the study is to determine the features of creating an effective advertising poster. Examples of modern effective advertising of different brands with the purpose of defining effective means of development of advertising products are considered.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16105
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD2020_V2_P054-057.pdf365,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.