Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16105
Назва: Особливості створення ефективного рекламного плакату
Інші назви: Peculiarities of creating an effective advertising poster
Автори: Гула, Є. П.
Демченко, Ганна
Черниш, Маріанна
Ключові слова: рекламний плакат
дизайн
реклама
банер
ефективний рекламний плакат
advertising poster
design
advertising
banner
effective advertising poster
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Гула Є. П. Особливості створення ефективного рекламного плакату / Є. П. Гула, Г. Демченко, М. Черниш // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 54-57.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є визначення особливостей створення ефективного рекламного плакату. Розглянуто приклади сучасної ефективної реклами різних брендів з метою визначення дієвих засобів розробки рекламної продукції.
The purpose of the study is to determine the features of creating an effective advertising poster. Examples of modern effective advertising of different brands with the purpose of defining effective means of development of advertising products are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16105
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2020_V2_P054-057.pdf365,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.