Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16101
Title: | Аналіз логотипів та емблем як елементів фірмового стилю навчальних закладів країн світу |
Other Titles: | Analysis of logos and emblems as elements of the firm style of schools in the countries of the world |
Authors: | Васильєва, О. С. Васильєва, І. В. Влох, Євгенія Самборська, Юлія |
Keywords: | фірмовий стиль емблема логотип шкільний формений одяг firm style emblem logo school uniform |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Citation: | Аналіз логотипів та емблем як елементів фірмового стилю навчальних закладів країн світу / О. С. Васильєва, І. В. Васильєва, Є. Влох, Ю. Самборська // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 39-42. |
Abstract: | В роботі представлено результати дослідження графічних елементів фірмового стилю навчальних закладів країн світу – емблеми та логотипу. Визначено, шо емблема та логотип є найбільш поширеними елементами фірмового стилю, що використовуються в оздобленні шкільних формених костюмів. Визначено основні типи емблем країн світу. Досліджено типи логотипів та способи їх утворення. At article presents the results of investigate of emblems and logos of schools of the countries of the world. Emblems and logos are the most common elements of corporate identity used in the decoration of school uniforms. The main types of emblems of the countries of the world are identified. Types of logos and ways of their formation are investigated. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16101 |
Appears in Collections: | Кафедра мультимедійного дизайну (МД) Кафедра моди та стилю (МС) Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
APSD2020_V2_P039-042.pdf | 403,02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.