Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15794
Title: Соціальний маркетинг та його роль у житті суспільства
Authors: Грєбєннікова, Н. В.
Голота, А. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Грєбєннікова Н. В. Соціальний маркетинг та його роль у житті суспільства / Н. В. Грєбєннікова, А. М. Голота // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 26 березня 2020 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 42-44.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15794
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра філософії та культурології
Appears in Collections:Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу
Кафедра сценічного мистецтва і культури (СМК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DOMIN2020_P042-044.pdf181,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.