Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : [155] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

До 90-річчя Київського національного університету технологій та дизайну

В колекції представлено тези доповідей здобувачів вищої освіти та молодих учених.

На платформах конференції розглянуто інформаційні та маркетингові технології економічного зростання; роль університетських інкубаторів у розвитку молодіжного стартап-руху; проблеми та перспективи розвитку креативної економіки. Значну увагу приділено сучасним закономірностям управління та цифровій економіці; фінансовому потенціалу сталого розвитку економіки України; впливу сучасних тенденцій розвитку суспільства на організацію та методику бухгалтерського обліку та аудиту, а також проблемам забезпечення сталого розвитку туризму в умовах глобальних викликів.

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних фактів відповідальність несуть автори.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 155 з 155
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Інформаційні технології як інфраструктура цифрової економікиКостинець, Ю. В.
2020Інтернет-маркетинг в сфері розважальних послугЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2020Іміджева реклама та її реалізаціяЄвсейцева, О. С.; Юркевич, Т. В.
2020Оцінка результативності та ефективності маркетингової діяльностіДяченко, Д. О.; Євсейцева, О. С.
2020Значення інформаційних технологій для економічного зростанняДомантович, О. П.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Соціальний маркетинг та його роль у житті суспільстваГрєбєннікова, Н. В.; Голота, А. М.
2020Створення рекламної кампанії на основі тригерівГончаренко, А. Р.; Зимбалевська, Ю. В.
2020Удосконалення маркетингових комунікацій для підприємств, що працюють на ринку дитячих товарівГейко, М. Є.; Євсейцева, О. С.
2020Краудсорсинг як сучасний інструмент управління підприємствомВовкодав, А. Ю.
2020Інтернет-маркетинг як інструмент розвитку бізнесуБутко, К. Р.
2020Telegram-канал: новий маркетинговий тренд та інструмент для рекламної кампаніїБондар, С. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2020Досвід зарубіжних компаній щодо розподілу продукції на ринку інноваційБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2020Дослідження впливу кольору на вибір товарів споживачамиАнтонюк, Л. Д.; Хоменко, О. І.
2020Маркетингова стратегія інноваційного проєктуАлєєв, В. О.; Шацька, Зорина Ярославівна
2020Інноваційно-маркетинговий розвиток підприємстваАлєєв, В. О.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 155 з 155