Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : [155] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

До 90-річчя Київського національного університету технологій та дизайну

В колекції представлено тези доповідей здобувачів вищої освіти та молодих учених.

На платформах конференції розглянуто інформаційні та маркетингові технології економічного зростання; роль університетських інкубаторів у розвитку молодіжного стартап-руху; проблеми та перспективи розвитку креативної економіки. Значну увагу приділено сучасним закономірностям управління та цифровій економіці; фінансовому потенціалу сталого розвитку економіки України; впливу сучасних тенденцій розвитку суспільства на організацію та методику бухгалтерського обліку та аудиту, а також проблемам забезпечення сталого розвитку туризму в умовах глобальних викликів.

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних фактів відповідальність несуть автори.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 140 з 155
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Вдосконалення схеми управління виробничими витратами підприємстваГудзенко, О. С.; Мельник, А. О.
2020Підготовка персоналу в умовах креативної економікиГерасимчук, М. Д.; Будякова, О. Ю.
2020Організація виробництва в умовах цифрової економікиГарманчук, Є. І.; Будякова, О. Ю.
2020Сутність розвитку персоналуБорецька, Н. П.; Лучна, Н. С.
2020Методи податкової політики як складової економічної безпеки підпрємстваБорецька, Н. П.; Колесник, А. О.
2020Креативна економіка як нова модель економічного зростанняБойко, Я. В.; Шацька, Зорина Ярославівна
2020Маркетингова стратегія інноваційного проєктуАлєєв, В. О.; Шацька, Зорина Ярославівна
2020Принципи розвитку цифрової економіки в УкраїніАкрамов, Д.; Шацька, Зорина Ярославівна
2020Organization of open innovative structures in higher education institutions (HEI)Khaustova, Yevheniia
2020Інноваційне знання в сучасному інфосвітіСакун, А. В.; Богатир, Д. С.
2020Пріоритети розвитку молодіжного підприємництва в УкраїніЛесюта, Н. Ю.; Воронкова, Т. Є.
2020Corporate social responsibility as a method of the big and medium-sized businesses’ influence on consumersYevseitseva, Olena; Kolesnyk, B.
2020The application of RFM-analysisBezsmertna, Julia; Ponomarenko, Igor
2020Адаптація системи маркетингових комунікацій до онлайн-середовищаШкут, Д. М.; Євсейцева, О. С.
2020Особливості застосування реінжинірингу бізнес-процесів на вітчизняних підприємствахСоловйова, Т. М.
2020Актуальність використання CRM-системи для аналізу роботи працівників компаніїПолюшкевич, А. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Вплив Data Mining на бізнес-аналітикуНедбайло, Н. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Внутрішній маркетинг: суть, значення і роль у підвищенні продуктивності праці ТОВ "Хавестер"Ляшук, О. А.
2020Сучасні проблеми та перспективи інформаційного маркетингу в УкраїніЛошевич, М.
2020Технології маркетингових бренд-комунікацій у торгівліЛабурцева, О. І.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 140 з 155