Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15627
Назва: Інновації як фактор конкурентоспроможності поліграфічного підприємства
Інші назви: Инновации как фактор конкурентоспособности полиграфического предприятия
Innovations as a factor of competitiveness of printing establishment
Автори: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Грибан, Н. С.
Ключові слова: інновації
інноваційна діяльність
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
поліграфічне підприємство
инновации
инновационная деятельность
конкурентоспособность
конкурентные преимущества
полиграфическое предприятие
innovations
innovative activity
competitiveness
competitive advantages
polygraphic enterprise
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Бондаренко С. М. Інновації як фактор конкурентоспроможності поліграфічного підприємства [Електронний ресурс] / С. М. Бондаренко, Н. С. Грибан // Економіка та суспільство. – 2017. – Вип. 13. – С. 376-380. – Режим доступу: http://economyandsociety.in.ua/eng/index.php/journal-13
Source: Економіка та суспільство
Economy and society
Короткий огляд (реферат): Розглянуто вплив інноваційної діяльності на конкурентоспроможність підприємств. Проаналізовано місце України в світових рейтингах конкурентоспроможності національних економік. Виявлено взаємозв’язки підвищення конкурентоспроможності із розвитком інноваційних процесів на підприємстві та розглянуто можливості управління цими процесами на основі інноваційної збалансованості. Розглянуто підходи до забезпечення конкурентоспроможності поліграфічного підприємства на інноваційній платформі.
Рассмотрено влияние инновационной деятельности на конкурентоспособность предприятий. Проанализировано место Украины в мировых рейтингах конкурентоспособности национальных экономик. Выявлены взаимосвязи повышения конкурентоспособности с развитием инновационных процессов на предприятии и рассмотрены возможности управления этими процессами на основе инновационной сбалансированности. Рассмотрены подходы к обеспечению конкурентоспособности полиграфического предприятия на инновационной платформе.
The influence of innovation activity on the competitiveness of enterprises is considered. The place of Ukraine in the world ratings of the competitiveness of national economies is analyzed. The relationships of increasing competitiveness with the development of innovative processes at the enterprise are revealed and the possibilities of management of these processes on the basis of innovation balance are considered. The approaches to ensuring the competitiveness of the printing company on the innovation platform are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15627
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2524-0072
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БондаренкоС.М._ГрибанН.С.pdf142,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.