Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15624
Назва: Стратегія підприємства як чинник його конкурентоспроможності
Інші назви: Strategy as a factor of enterprise competitiveness
Автори: Готь, Олег Ярославович
Бондаренко, Світлана Михайлівна
Ключові слова: стратегічне управління
стратегія
базові стратегії
конкурентні стратегії
конкурентні переваги
strategic management
strategy
basic strategies
competitive strategy
competitive advantage
Дата публікації: чер-2017
Бібліографічний опис: Готь О. Я. Стратегія підприємства як чинник його конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / О. Я. Готь, С. М. Бондаренко // Ефективна економіка. – 2017. – № 6. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5660
Source: Ефективна економіка
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сучасні стратегії, за допомогою яких підприємство забезпечує виживання та конкурентні переваги на сучасному глобалізованому ринку. Проаналізовано дефініції поняття «стратегія підприємства» та розглянуто їх класифікацію.
The modern strategy by which the company ensures the survival and prosperity in today's globalized market. Definitions of the term "enterprise strategy" were analyzed and examined their classification.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15624
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2307-2105
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ефективна_економіка_№6_2017.pdf434,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.