Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15619
Назва: Удосконалення асортиментної політики торговельного підприємства у сфері моди
Інші назви: Усовершенствование ассортиментной политики торгового предприятия в сфере моды
Improvement of the assortment policy of the trade enterprise in the field of fashion
Автори: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Палагін, Ю. О.
Бондаренко, Б. С.
Ключові слова: асортиментна політика
асортимент
індустрія моди
фешн продукт
ранговий аналіз асортименту
ассортиментная политика
ассортимент
индустрия моды
ранговый анализ ассортимента
assortment policy
assortment
fashion industry
fashin product
rank analysis of assortment
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Бондаренко С. М. Удосконалення асортиментної політики торговельного підприємства у сфері моди [Електронний ресурс] / С. М. Бондаренко, Ю. О. Палагін, Б. С. Бондаренко // Економіка і суспільство. – 2018. – Вип. 16. – С. 264-269. – Режим доступу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal-16/23-stati-16/1995-bondarenko-s-m-palagin-yu-o-bondarenko-b-s
Source: Економіка і суспільство
Economy and society
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання удосконалення асортиментної політики торговельного підприємства в сфері індустрії моди. Розглянуто етапи формування товарного асортименту магазину одягу. Запропоновано проведення рангового аналізу асортименту. Дано рекомендації для удосконалення асортиментної політики магазину одягу.
В статье рассмотрены вопросы усовершенствования ассортиментной политики торгового предприятия в сфере индустрии моды. Рассмотрены этапы формирования товарного ассортимента магазина одежды. Предложено проведение рангового анализа ассортимента. Даны рекомендации по совершенствованию ассортиментной политики магазина одежды.
The article deals with the issues of improvement of the assortment policy of a trade enterprise in the field of fashion industry. The stages of formation of the product range of the clothing store are considered. It is proposed to carry out rank analysis of assortment. Recommendations for improving the assortment policy of the clothing store are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15619
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2524-0072
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко_С.М,ПалагінЮ,_БондаренкоБ.pdf192,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.