Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15619
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorПалагін, Ю. О.-
dc.contributor.authorБондаренко, Б. С.-
dc.date.accessioned2020-07-08T12:50:43Z-
dc.date.available2020-07-08T12:50:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБондаренко С. М. Удосконалення асортиментної політики торговельного підприємства у сфері моди [Електронний ресурс] / С. М. Бондаренко, Ю. О. Палагін, Б. С. Бондаренко // Економіка і суспільство. – 2018. – Вип. 16. – С. 264-269. – Режим доступу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal-16/23-stati-16/1995-bondarenko-s-m-palagin-yu-o-bondarenko-b-suk
dc.identifier.issn2524-0072uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15619-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання удосконалення асортиментної політики торговельного підприємства в сфері індустрії моди. Розглянуто етапи формування товарного асортименту магазину одягу. Запропоновано проведення рангового аналізу асортименту. Дано рекомендації для удосконалення асортиментної політики магазину одягу.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены вопросы усовершенствования ассортиментной политики торгового предприятия в сфере индустрии моды. Рассмотрены этапы формирования товарного ассортимента магазина одежды. Предложено проведение рангового анализа ассортимента. Даны рекомендации по совершенствованию ассортиментной политики магазина одежды.uk
dc.description.abstractThe article deals with the issues of improvement of the assortment policy of a trade enterprise in the field of fashion industry. The stages of formation of the product range of the clothing store are considered. It is proposed to carry out rank analysis of assortment. Recommendations for improving the assortment policy of the clothing store are given.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectасортиментна політикаuk
dc.subjectасортиментuk
dc.subjectіндустрія модиuk
dc.subjectфешн продуктuk
dc.subjectранговий аналіз асортиментуuk
dc.subjectассортиментная политикаuk
dc.subjectассортиментuk
dc.subjectиндустрия модыuk
dc.subjectранговый анализ ассортиментаuk
dc.subjectassortment policyuk
dc.subjectassortmentuk
dc.subjectfashion industryuk
dc.subjectfashin productuk
dc.subjectrank analysis of assortmentuk
dc.titleУдосконалення асортиментної політики торговельного підприємства у сфері модиuk
dc.title.alternativeУсовершенствование ассортиментной политики торгового предприятия в сфере модыuk
dc.title.alternativeImprovement of the assortment policy of the trade enterprise in the field of fashionuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБондаренко, Светлана Михайловна-
local.contributor.altauthorПалагин, Юлиана Олеговна-
local.contributor.altauthorБондаренко, Богдан Сергееевич-
local.contributor.altauthorBondarenko, Svitlana-
local.contributor.altauthorPalahin, Juliana-
local.contributor.altauthorBondarenko, Bohdan-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка і суспільствоuk
local.sourceEconomy and societyuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.identifier.urihttp://www.economyandsociety.in.ua/journal-16/23-stati-16/1995-bondarenko-s-m-palagin-yu-o-bondarenko-b-suk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко_С.М,ПалагінЮ,_БондаренкоБ.pdf192,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.