Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15408
Назва: Маркетингові підходи до інноваційного розвитку підприємства на базі ТОВ "АВТОСАМІТ ЛТД"
Інші назви: Маркетинговые подходы к инновационному развитию предприятия на базе ООО "АВТОСАМИТ ЛТД"
Marketing approaches to innovative development of enterprise based on AUTOSAMIT LTD
Автори: Ілляш, Є. О.
Крахмальова, Н. А.
Ключові слова: інноваційна діяльність підприємства
маркетинг
маркетингові інструменти
новітні технології
конкуренція
автопродукція
инновационная деятельность предприятия
маркетинговые инструменты
новейшие технологии
конкуренция
автопродукция
innovative activity of enterprise
marketing
marketing instruments
newest technologies
competition
autoproducts
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ілляш Є. О. Маркетингові підходи до інноваційного розвитку підприємства на базі ТОВ "АВТОСАМІТ ЛТД" / Є. О. Ілляш, Н. А. Крахмальова // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (27 березня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 75-80.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано маркетингові підходи до інноваційного розвитку підприємства, визначено загальні маркетингові інструменти, маркетингові комунікації. Надано пояснення термінам маркетинг, інновації, інноваційний розвиток. Проаналізовано ключові чинники впливу на діяльність ТОВ "АВТОСАМІТ ЛТД", структуру та динаміку обсягів продажів. Досліджено рівень впливу складної політичної та економічної ситуації в Україні на діяльність автомагазину.
В статье обоснованы маркетинговые подходы к инновационному развитию предприятия, определены общие маркетинговые инструменты, маркетинговые коммуникации. Предоставлено объяснение терминам маркетинг, инновации, инновационное развитие. Проанализированы ключевые факторы влияния на деятельность ООО «АВТОСАМИТ ЛТД», структуру и динамику объемов продаж. Исследован уровень влияния сложной политической и экономической ситуации в Украине на деятельность автомагазина.
In the article the marketing going is reasonable near innovative development of enterprise, general marketing instruments, marketing communications, are certain. Explaining to the terms is given marketing, innovations, innovative development. The key factors of influence are analysed on activity of AUTOSUMMIT LTD, structure and dynamics of volumes of sales. A level is investigational influence of difficult political and economic situation in Ukraine on activity of autoshop.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15408
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cluster2020_P075-080.pdf225,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.