Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15363
Title: The history of the brand Dolce & Gabbana
Authors: Краснюк, Світлана Олександрівна
Смоленська, Богдана Ігорівна
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Смоленська Б. І. The history of the brand Dolce & Gabbana / Б. І. Смоленська ; наук. кер. С. О. Краснюк // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей V Всеукр. наук.-практ. конф. (7 квітня 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. Ю. А. Бондарчук. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 398-401.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15363
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ITPF2020_P398-401.pdf348,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.