Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБреус, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorБойко, Дмитро Анатолійович-
dc.date.accessioned2020-05-15T16:06:29Z-
dc.date.available2020-05-15T16:06:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБреус С. В. Сутність та методи оцінювання конкурентних переваг підприємства у контексті управління ними [Електронний ресурс] / С. В. Бреус, Д. А. Бойко // Інфраструктура ринку. – 2019. – Вип. 36. – С. 93-98. – Режим доступу: http://market-infr.od.ua/uk/36-2019uk
dc.identifier.issn2519-2868uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15253-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню поняття «конкурентні переваги» та методів їх дослідження. Наведена характеристика цієї категорії та класифікація. Розглянуто основні завдання управління конкурентними перевагами. Наведено основні принципи, на яких ґрунтується створення дієвої системи формування та управління конкурентними перевагами підприємства. Розглянуто особливості процесів управління конкурентними перевагами у сучасних умовах. Наведено формати, види конкурентних переваг, методи їх оцінювання та характеристики. Відзначено, що під час вибору методу оцінювання конкурентних переваг підприємство вибирає той, який найбільше відповідає його стратегічним цілям розвитку. Зазначено, що відповідно до стратегічної мети діяльності підприємства та розроблення заходів задля прийняття адекватних управлінських рішень доцільним вбачається комбінування окремих методів, зокрема матричних та інтегральних, зважаючи на їхні переваги з позиції оцінювання конкурентних переваг.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию понятия «конкурентные преимущества» и методов их исследования. Приведена характеристика этой категории и классификация. Рассмотрены основные задачи управления конкурентными преимуществами. Приведены основные принципы, на которых основывается создание действенной системы формирования и управления конкурентными преимуществами предприятия. Рассмотрены особенности процессов управления конкурентными преимуществами в современных условиях. Приведены форматы, виды конкурентных преимуществ и методы их оценки и характеристики. Отмечено, что при выборе метода оценки конкурентных преимуществ предприятие выбирает тот, который наиболее соответствует его стратегическим целям развития. Указано, что согласно стратегической цели деятельности предприятия и разработки мер для принятия адекватных управленческих решений целесообразным представляется комбинирование отдельных методов, в частности матричных и интегральных, учитывая их преимущества с позиции оценки конкурентных преимуществ.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the research of the concept of «competitive advantages» and methods of their research. It is noted that in the modern scientific literature there is no single approach to assessing the competitive advantages of an enterprise and managing them. The characteristic of this category and classification is given. The main tasks of managing competitive advantages are considered. The basic principles on which creation of an effective system of formation and management of competitive advantages of the enterprise are given. Features of processes of management of competitive advantages in modern conditions are considered. Formats, types of competitive advantages and methods of their evaluation and their characteristics are given. It is noted that when choosing a method of assessing competitive advantages, the company chooses the method that most closely matches its strategic development goals. It is noted that in accordance with the strategic goal of the enterprise activity and the development of measures for the adoption of adequate management decisions it is advisable to combine certain methods, in particular matrix and integral, taking into account their advantages from the point of view of competitive advantage evaluation. Matrix methods of competitive advantage evaluation are considered: Boston Consulting Group (BCG) growth-share matrix – BCG matrix; General Electric/McKinsey Matrix – GE / McKinsey matrix; Direct Policy Matrix; Hofer-Schendel matrix; Arthur D. Little life-cycle matrix – ADL/LC matrix and the main advantage of these methods – clarity and disadvantage – lack of analysis of the reasons that led to such results. The integrated method of competitive advantage evaluation is considered, its main advantages are defined – clarity and uniqueness of results and disad-vantages – complexity in using for evaluation of competitive advantages of enterprises with a wide range of products and industrial complex as a whole. It is noted that concentrating the enterprise on gaining advantages over competitors in different spheres of activity contributes to increasing its market share and is reflected in the indicators of financial and economic condition.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectкласифікація конкурентних перевагuk
dc.subjectвиди конкурентних перевагuk
dc.subjectформати конкурентних перевагuk
dc.subjectметоди оцінювання конкурентних перевагuk
dc.subjectуправління конкурентними перевагамиuk
dc.subjectуправлениеuk
dc.subjectконкурентные преимуществаuk
dc.subjectклассификация конкурентных предпочтенийuk
dc.subjectвиды конкурентных преимуществuk
dc.subjectформаты конкурентных преимуществuk
dc.subjectметоды оценки конкурентных преимуществuk
dc.subjectуправление конкурентными преимуществамиuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjectclassification of competitive advantagesuk
dc.subjecttypes of competitive advantagesuk
dc.subjectformats of competitive advantagesuk
dc.subjectmethods of estimation of competitive advantagesuk
dc.subjectmanagement of competitive advantagesuk
dc.titleСутність та методи оцінювання конкурентних переваг підприємства у контексті управління нимиuk
dc.title.alternativeThe essence and methods of evaluating the competitive advantages of the enterprise in the context of managing themuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБреус, Светлана Васильевна-
local.contributor.altauthorБойко, Дмитрий Анатольевич-
local.contributor.altauthorBreus, Svitlana Vasylivna-
local.contributor.altauthorBoiko, Dmytro Anatoliiovych-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceІнфраструктура ринкуuk
local.sourceMarket Infrastructureuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.identifier.doi10.32843/infrastruct36-15uk
local.identifier.urihttp://market-infr.od.ua/uk/36-2019uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Breus_S.V.,Boiko_D.A._93-98.pdfНаукова стаття284,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.