Кафедра філології та перекладу (ФП) : [2172] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра іноземних мов (ІМ) (наказ № 229 від 31 серпня 2021 р.)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 2121 до 2140 з 2172
Дата випускуНазваАвтор(и)
тра-2016Совокупная поэтика онимов и контекстов в турецких анекдотахДворянчикова, Светлана Евгеньевна
2016Реализация метода проектов в обучении русскому языку как иностранному студентов неязыковых специальностейДворянчикова, Светлана Евгеньевна
2016Из истории изучения языковых средств комического в контексте литературной ономастикиДворянчикова, Светлана Евгеньевна
лют-2016Спілкування як феномен психологіїКугай, Ксенія Борисівна
2015Специфіка діалогу у романі Джейн Остін "Гідність і гонор"Вишневська, Марина Олександрівна
2015Distorting mirror of actions and intentions (based on the Bronte’s novel “Wuthering Heights”)Vyshnevska, Maryna
2012Становление концепта «Эксклюзивность» в русском печатном рекламном тексте XIX-XXI ст.Гудкова, Наталья Николаевна
2015Problems of regional development of Ukraine under globaliation processHrashchenko, Iryna; Krasniuk, Svitlana
2016База данных как инструмент исследования и средство создания моделей репрезентации комическогоДворянчикова, Светлана Евгеньевна
19-вер-2012Становлення концепту "Ексклюзивність" у російському друкованому реклманому тексті XIX-XXI ст.Слухай, Наталія Віталіївна; Гудкова, Наталія Миколаївна
2009Особенности фреймовой структуры современных рекламных текстов (на материале рекламы элитной косметики)Гудкова, Наталья Николаевна
2008Культурна адаптація при перекладі текстів газетно-інформаційного стилюГудкова, Наталія Миколаївна
2009Використання мультимедійних технологій у вивченні іноземних мовГудкова, Наталія Миколаївна
2011Образные средства объективации идеи «эксклюзивность» в дореволюционной рекламеГудкова, Наталья Николаевна
2010Цвет как стимул неосознанных ассоциаций в русской рекламе парфюмерии и косметикиГудкова, Наталья Николаевна
2009Метафорические модели современной русской рекламы элитных товаровГудкова, Наталья Николаевна
2009Синестезия как воплощение сенсорной стратегии воздействия в рекламеГудкова, Наталья Николаевна
2010Сценарии манипуляций сознанием в рекламных текстах элитных товаровГудкова, Наталья Николаевна
бер-2015Фактор діаспори в англомовному рецептивному дискурсі української літературиТьопенко, Юлія Андріївна
тра-2013Vital issues of linguistics: terminology, translationКугай, Ксенія Борисівна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 2121 до 2140 з 2172