Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1150
Назва: Цвет как стимул неосознанных ассоциаций в русской рекламе парфюмерии и косметики
Інші назви: Колір як стимул неусвідомлених асоціацій у російській рекламі парфумів та косметики
Автори: Гудкова, Наталья Николаевна
Ключові слова: колір
вербальний компонент
рекламний текст
метафорична модель
цвет
рекламный текст
вербальный компонент
метафорическая модель
colour
advertising text
verbal component
metaphorical model
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Гудкова Н. Н. Цвет как стимул неосознанных ассоциаций в русской рекламе парфюмерии и косметики / Н. Н. Гудкова // Мовні і концептуальні картини світу. — 2010. — Вип. 30. — С. 378—383.
Source: Мовні і концептуальні картини світу
Короткий огляд (реферат): Стаття аналізує колір як вербальний компонент рекламного тексту та вивчає метафоричні моделі, які виникають на основі асоціацій у зв’язку з включенням колірної лексики до рекламного повідомлення.
Статья анализирует цвет как вербальный компонент рекламного текста и изучает метафорические модели, которые возникают на основе ассоциаций в связи с включением цветовой лексики в рекламные объявления.
The article analyses the colour as a verbal component of the advertising text and studies the metaphorical models which appear as a result of associations in connection with colour vocabulary in the advertisements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1150
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gudkova_P378-383 (1).pdf328,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.