Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14732
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябова, Н. О.uk
dc.contributor.authorДубрівна, А. П.uk
dc.date.accessioned2019-12-18T21:20:59Z-
dc.date.available2019-12-18T21:20:59Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationРябова Н. О. Особливості використання знаку в системі графічного проектування фірмового стилю медичних закладів України [Електронний ресурс] / Н. О. Рябова, А. П. Дубрівна // Технології та дизайн. - 2019. - № 3 (32). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2019_3_4.uk
dc.identifier.issn2304-2605
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2019_3_4
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14732-
dc.description.abstractМетодика дослідження ґрунтується на комплексному мистецтвознавчому підході з використанням емпіричного та компаративного методів, що спрямовані на аналіз розвитку медичної емблеми, зумовленої культурними, соціальними та асоціативними уявленнями людини про медицину. Виявлено послідовність розвитку знакової системи медичних закладів. Розглянуто історію розвитку медичної емблеми, визначено основні характеристики застосування певної форми та кольору знаку. Проведено аналітичний розгляд знакових систем медичного спрямування та означено спільність рис вжитку певних форм, крізь призму історичного формування. Розкрито специфіку вияву знаків в системі фірмового стилю, що обумовлена характером професійного спрямування установи. Цінність одержаних результатів полягає в тому, що з'ясовано причину використання певних знаків у проектуванні конкретних медичних підрозділів, що демонструє залежність від типового асоціативного сприйняття споживача медичних послуг напряму сфери лікування.uk
dc.description.abstractМетодика исследования основывается на комплексном искусствоведческом подходе с использованием эмпирического и сравнительного методов, направленных на анализ развития медицинской эмблемы, обусловленной культурными, социальными и ассоциативными представлениями человека о медицине. Выявлена последовательность развития знаковой системы медицинских учреждений. Рассмотрена история развития медицинской эмблемы, определены основные характеристики применения определенной формы и цвета знака. Проведено аналитическое рассмотрение знаковых систем медицинского направления и обозначены общие черты использования определенных форм, сквозь призму исторического формирования. Раскрыта специфика проявления знаков в системе фирменного стиля, обусловлена характером профессионального направления учреждения. Ценность полученных результатов заключается в том, что установлена причина использования определенных знаков в проектировании конкретных медицинских подразделений, что демонстрирует зависимость от типичного ассоциативного восприятия потребителя медицинских услуг направления сферы лечения.ru
dc.description.abstractTo carry out a theoretical analysis of the role of the “sign” in the context of designing the corporate identity of medical institutions, to reveal the degree of this concept as an actual component of graphic design, to determine aspects of the manifestation of certain forms used. The research methodology is based on a comprehensive art criticism approach using empirical and comparative methods aimed at analyzing the development of the medical emblem, due to the cultural, social and associative ideas of a person about medicine. The sequence of development of the iconic system of medical institutions is revealed. The history of the development of the medical emblem is considered, the main characteristics of the use of a certain shape and color of the sign are determined. An analytical review of iconic medical systems was carried out and general features of the use of certain forms through the prism of historical formation are outlined. The specifics of the manifestation of signs in the corporate identity system is revealed, due to the nature of the institution's professional direction. The value of the obtained results lies in the fact that the reason for the use of certain signs in the design of specific medical units has been established, which demonstrates the dependence on the typical associative perception of the consumer of medical services in the direction of the field of treatment.en
dc.languageuk
dc.subjectзнакuk
dc.subjectасоціаціяuk
dc.subjectмедичні закладиuk
dc.subjectемблемаuk
dc.subjectформаuk
dc.subjectассоциацияru
dc.subjectмедицинские учрежденияru
dc.subjectэмблемаru
dc.subjectbadgeen
dc.subjectassociationen
dc.subjectmedical facilitiesen
dc.subjectemblemen
dc.subjectformen
dc.titleОсобливості використання знаку в системі графічного проектування фірмового стилю медичних закладів Україниuk
dc.title.alternativeFeatures of the use of the mark in the graphic design system of the corporate identity of medical institutions of Ukraine
dc.title.alternativeОсобенности использования знака в системе графического проектирования фирменного стиля медицинских учреждений Украины
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorРябова, Н. А.ru
local.contributor.altauthorДубривна, А. П.ru
local.contributor.altauthorRiabova, N. O.en
local.contributor.altauthorDubrivna, A. P.en
local.subject.sectionТехнічна естетика, дизайн та ергономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 3 (32)uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2019_N3_04.pdf723,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.