Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14560
Title: The marketing funnel as an effective way of a business strategy
Other Titles: Маркетингова воронка як ефективний шлях бізнес-стратегії
Authors: Sapian, A. S.
Vyshnevska, Maryna
Keywords: marketing strategy
marketing funnel
AIDA model
leads
CVO process
Issue Date: Jun-2019
Citation: Sapian A. S. The marketing funnel as an effective way of a business strategy / A. S. Sapian, M. Vyshnevska // ΛΌГOΣ. The art of scientific mind. – 2019. – № 4. – P. 16-18.
Source: ΛΌГOΣ. The art of scientific mind
ΛΌГOΣ. Мистецтво наукової думки
Abstract: The function of marketing strategy, the role of using marketing funnel for increasing the amount of leads and turning them to loyalty buyers, the AIDA model as a main tool of funnels and the CVO process have been determined in the article.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14560
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
ISSN: 2617-7064
2663-4139
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sapian_A_Vyshnevska_M.pdf228,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.