Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14485
Назва: Дослідження друкованих видань як сегменту продуктів моди
Автори: Рябінова, І.
Колосніченко, М. В.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Рябінова І. Дослідження друкованих видань як сегменту продуктів моди / І. Рябінова, М. В. Колосніченко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації» : тези доповідей, м. Київ, 4 жовтня 2019 р. - Київ : КНУТД, 2019. - С. 99-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14485
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Розташовується у зібраннях:Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_20191004_P099-100.pdf693,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.