Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14485
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябінова, І.-
dc.contributor.authorКолосніченко, М. В.-
dc.date.accessioned2019-11-27T10:02:44Z-
dc.date.available2019-11-27T10:02:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРябінова І. Дослідження друкованих видань як сегменту продуктів моди / І. Рябінова, М. В. Колосніченко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації» : тези доповідей, м. Київ, 4 жовтня 2019 р. - Київ : КНУТД, 2019. - С. 99-100.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14485-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleДослідження друкованих видань як сегменту продуктів модиuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра ергономіки і дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-10-04-
local.conference.nameПроблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізаціїuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionКомерціалізація результатів наукових досліджень як стратегічний напрям розвитку підприємницького університетуuk
Розташовується у зібраннях:Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_20191004_P099-100.pdf693,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.