Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14103
Title: Особливості маркетингової діяльності у туризмі
Authors: Мельник, А. О.
Кононенко, С. С.
Keywords: маркетинг
комунікації
туристичні підприємства
туристичні послуги
туристичний ринок
механізм
чинники
стратегія
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Кононенко С. С. Особливості маркетингової діяльності у туризмі / С. С. Кононенко ; наук. кер. А. О. Мельник // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 9-10.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14103
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2019_V3_P009-010.pdf654,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.