Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13529
Назва: Ефективний соціальний відеоролик як засіб впливу на громадську свідомість
Автори: Овчарек, В. Є.
Вовк, У. М.
Ключові слова: відеоролик
соціальний проект
монтаж
дизайн
засоби впливу
соціальний відеоролик
реклама
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Вовк У. М. Ефективний соціальний відеоролик як засіб впливу на громадську свідомість / У. М. Вовк ; наук. кер. В. Є. Овчарек // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 349-350.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13529
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V1_P349-350.pdf544,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.