Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13487
Назва: Формування асортименту взуття з врахуванням психотипу споживача
Автори: Кернеш, В. П.
Дзей, О. М.
Ключові слова: асортимент взуття
психотип споживача
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Дзей О. М. Формування асортименту взуття з врахуванням психотипу споживача / О. М. Дзей ; наук. кер. В. П. Кернеш // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів 18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 172-173.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13487
Розташовується у зібраннях:Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V1_P172-173.pdf718,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.