Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13385
Title: | Тактовність як ознака майстерності педагога професійної освіти |
Other Titles: | Tactfulness as a mark of the professional education skills of teachers |
Authors: | Внукова, Ольга Миколаївна |
Keywords: | такт педагогічна тактовність педагогічна майстерність педагог професійної освіти професійна підготовка tact pedagogical tact pedagogical skills teacher of vocational education professional training |
Issue Date: | Feb-2019 |
Publisher: | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди |
Citation: | Внукова О. М. Тактовність як ознака майстерності педагога професійної освіти / О. М. Внукова // Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи : зб. матеріалів ХХІ Міжнарод. науково-практ. інтернет-конф., м. Переяслав Хмельницький, 18 лютого 2019 р. – Переяслав Хмельницький : Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Г. Сковороди, 2019. – Вип. 21. – С. 179-182. |
Abstract: | У статті проаналізовано тактовність як ознаку майстерності педагога, визначено та розкрито зміст основних компонентів тактовності, обґрунтовано значущість цього феномену у підготовці педагога. Також визначено умови формування тактовності майбутніх педагогів професійної освіти. The article highlights the tactfulness as a sign of teacher's skill, the contents of the main components of tactness are defined and revealed, the significance of this phenomenon in the preparation of teachers is substantiated. The conditions for forming the tactfulness of future teachers of vocational education are identified. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13385 |
Faculty: | Факультет індустрії моди |
Department: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну |
Appears in Collections: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
VNUKOVA_тактовність.pdf | 381,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.