Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1304
Назва: Теоретичні аспекти формування взаємовідносин у концепціях маркетингу
Інші назви: Теоретические аспекты формирования взаимоотношений в концепциях маркетинга
Theoretical aspects forming of relationship in marketing concepts
Автори: Лісун, Я. В.
Ключові слова: маркетинг
комунікації
взаємодія
інтерес
задоволення інтересів
довгострокові взаємовідносини
маркетинг
долгосрочные взаимоотношения
интерес
коммуникации
взаимодействие
удовлетворение интересов
marketing
long-term relationship
communication
interaction
meeting the interests
interest
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Лісун Я. В. Теоретичні аспекти формування взаємовідносин у концепціях маркетингу / Я. В. Лісун // Вісник Одеського національного університету імені. І. І. Мечнікова. Серія : Економіка. — 2015. — Т. 20. — Вип. 2/1. — С. 70-74.
Source: Вісник Одеського національного університету імені. І. І. Мечнікова. Серія : Економіка
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні питання сутності взаємовідносин з урахуванням основних концепцій маркетингу. Проведено порівняльний аналіз базових елементів концепцій класичного маркетингу, соціально-етичного маркетингу, маркетингу взаємодії. Визначено головну мету, принципи та інструментарій реалізації взаємовідносин зовнішнього та внутрішнього маркетингу на вітчизняних підприємствах.
The article studies theoretical question of the essence of the relationship with the main concepts of marketing. The article considers a comparative analysis of the basic elements of classical marketing concepts, social-ethical marketing, marketing interaction. The article identifies the basic purpose, principles and implementation instruments relationships internal and external marketing in domestic enterprises.
Исследованы теоретические вопросы сущности взаимоотношений с учетом основных концепций маркетинга. Проведен сравнительный анализ базовых элементов концепций классического маркетинга, социально-этичного маркетинга, маркетинга взаимодействия. Определены главная цель, принципы и инструментарий реализации взаимоотношений внешнего и внутреннего маркетинга на отечественных предприятиях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1304
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2304-0920
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160325_110.pdf370,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.