Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1287
Назва: | Залежність професійної спрямованості майбутніх інженерів-педагогів від адаптаційних процесів |
Інші назви: | Dependence professional orientation of future engineers-teachers of adaptation processes Зависимость профессиональной направленности будущих инженеров-педагогов от адаптационных процессов |
Автори: | Внукова, Ольга Миколаївна |
Ключові слова: | адаптація професійна спрямованість майбутні інженери-педагоги adaptation professionally oriented future engineers and teachers адаптация профессиональная направленность будущие инженеры-педагоги |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вид-во ПГА |
Бібліографічний опис: | Внукова О. М. Залежність професійної спрямованості майбутніх інженерів-педагогів від адаптаційних процесів / О. М. Внукова // Перспективні напрямки української науки : Збірник статей учасників тридцять третьої Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал української науки – XXI сторіччя» (20-27 травня 2015 р.). – Том 1. Науки гуманітарного циклу. – Запоріжжя: Вид-во ПГА, 2015. – С. 28-29. |
Короткий огляд (реферат): | В статті проаналізовано особливості адаптаційних процесів студентів 1-3 курсів, які здобувають фах інженера-педагога, та їх професійну спрямованість. Наведено результати проведеного дослідження, які свідчать про взаємозв’язок успішної адаптації та позитивної спрямованості студентів щодо майбутньої професійної діяльності у професійно-технічних навчальних закладах. The article analyzes the peculiarities of adaptation processes of students of 1-3 courses to acquire specialty engineer-teacher, and their professional orientation. The result of this investigation show that successful adaptation has some important links with positive goals of students in their future careers in vocational schools. В статье проанализированы особенности адаптационных процессов студентов 1-3 курсов, получающих специальность инженера-педагога, и их профессиональную направленность. Приведены результаты проведенного исследования, свидетельствующие о взаимосвязи успешной адаптации и позитивной направленности студентов к будущей профессиональной деятельности в профессионально-технических учебных заведениях. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1287 |
Faculty: | Факультет індустрії моди |
Department: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Внукова О. М. Стаття Залежність професійної спрямованості студентів від адаптаційних процесів.pdf | 158,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.