Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1287
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВнукова, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-03-25T09:06:36Z-
dc.date.available2016-03-25T09:06:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВнукова О. М. Залежність професійної спрямованості майбутніх інженерів-педагогів від адаптаційних процесів / О. М. Внукова // Перспективні напрямки української науки : Збірник статей учасників тридцять третьої Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал української науки – XXI сторіччя» (20-27 травня 2015 р.). – Том 1. Науки гуманітарного циклу. – Запоріжжя: Вид-во ПГА, 2015. – С. 28-29.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1287-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано особливості адаптаційних процесів студентів 1-3 курсів, які здобувають фах інженера-педагога, та їх професійну спрямованість. Наведено результати проведеного дослідження, які свідчать про взаємозв’язок успішної адаптації та позитивної спрямованості студентів щодо майбутньої професійної діяльності у професійно-технічних навчальних закладах.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the peculiarities of adaptation processes of students of 1-3 courses to acquire specialty engineer-teacher, and their professional orientation. The result of this investigation show that successful adaptation has some important links with positive goals of students in their future careers in vocational schools.uk
dc.description.abstractВ статье проанализированы особенности адаптационных процессов студентов 1-3 курсов, получающих специальность инженера-педагога, и их профессиональную направленность. Приведены результаты проведенного исследования, свидетельствующие о взаимосвязи успешной адаптации и позитивной направленности студентов к будущей профессиональной деятельности в профессионально-технических учебных заведениях.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во ПГАuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk
dc.subjectмайбутні інженери-педагогиuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectprofessionally orienteduk
dc.subjectfuture engineers and teachersuk
dc.subjectадаптацияuk
dc.subjectпрофессиональная направленностьuk
dc.subjectбудущие инженеры-педагогиuk
dc.titleЗалежність професійної спрямованості майбутніх інженерів-педагогів від адаптаційних процесівuk
dc.title.alternativeDependence professional orientation of future engineers-teachers of adaptation processesuk
dc.title.alternativeЗависимость профессиональной направленности будущих инженеров-педагогов от адаптационных процессовuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorVnukova, Olga Nikolaevna-
local.contributor.altauthorВнукова, Ольга Николаевна-
local.subject.sectionГуманітарні наукиuk
local.subject.facultyФакультет індустрії модиuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.conference.locationЗапоріжжяuk
local.conference.date2015-05-
local.conference.nameІнноваційний потенціал української науки – XXI сторіччяuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.