Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1287
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Внукова, Ольга Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-03-25T09:06:36Z | - |
dc.date.available | 2016-03-25T09:06:36Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Внукова О. М. Залежність професійної спрямованості майбутніх інженерів-педагогів від адаптаційних процесів / О. М. Внукова // Перспективні напрямки української науки : Збірник статей учасників тридцять третьої Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал української науки – XXI сторіччя» (20-27 травня 2015 р.). – Том 1. Науки гуманітарного циклу. – Запоріжжя: Вид-во ПГА, 2015. – С. 28-29. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1287 | - |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано особливості адаптаційних процесів студентів 1-3 курсів, які здобувають фах інженера-педагога, та їх професійну спрямованість. Наведено результати проведеного дослідження, які свідчать про взаємозв’язок успішної адаптації та позитивної спрямованості студентів щодо майбутньої професійної діяльності у професійно-технічних навчальних закладах. | uk |
dc.description.abstract | The article analyzes the peculiarities of adaptation processes of students of 1-3 courses to acquire specialty engineer-teacher, and their professional orientation. The result of this investigation show that successful adaptation has some important links with positive goals of students in their future careers in vocational schools. | uk |
dc.description.abstract | В статье проанализированы особенности адаптационных процессов студентов 1-3 курсов, получающих специальность инженера-педагога, и их профессиональную направленность. Приведены результаты проведенного исследования, свидетельствующие о взаимосвязи успешной адаптации и позитивной направленности студентов к будущей профессиональной деятельности в профессионально-технических учебных заведениях. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во ПГА | uk |
dc.subject | адаптація | uk |
dc.subject | професійна спрямованість | uk |
dc.subject | майбутні інженери-педагоги | uk |
dc.subject | adaptation | uk |
dc.subject | professionally oriented | uk |
dc.subject | future engineers and teachers | uk |
dc.subject | адаптация | uk |
dc.subject | профессиональная направленность | uk |
dc.subject | будущие инженеры-педагоги | uk |
dc.title | Залежність професійної спрямованості майбутніх інженерів-педагогів від адаптаційних процесів | uk |
dc.title.alternative | Dependence professional orientation of future engineers-teachers of adaptation processes | uk |
dc.title.alternative | Зависимость профессиональной направленности будущих инженеров-педагогов от адаптационных процессов | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Vnukova, Olga Nikolaevna | - |
local.contributor.altauthor | Внукова, Ольга Николаевна | - |
local.subject.section | Гуманітарні науки | uk |
local.subject.faculty | Факультет індустрії моди | uk |
local.subject.department | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну | uk |
local.conference.location | Запоріжжя | uk |
local.conference.date | 2015-05 | - |
local.conference.name | Інноваційний потенціал української науки – XXI сторіччя | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Внукова О. М. Стаття Залежність професійної спрямованості студентів від адаптаційних процесів.pdf | 158,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.