Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12808
Title: Сучасні інструменти В2С маркетингу
Authors: Квіта, Г. М.
Гугля, В. Ю.
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Гугля В. Ю. Сучасні інструменти В2С маркетингу / В. Ю. Гугля ; наук. кер. Г. М. Квіта // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 68-69.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12808
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2019_P068-069.pdf220,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.