Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12795
Title: Теорія продажу в управлінні поведінкою споживача
Authors: Подольна, В. В.
Дудник, О. О.
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Дудник О. О. Теорія продажу в управлінні поведінкою споживача / О. О. Дудник ; наук. кер. В. В. Подольна // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 54.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12795
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2019_P054.pdf210,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.