Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12764
Title: Принципи аналізу виставкової діяльності підприємства-експонента
Authors: Кирилко, Н. М.
Issue Date: Apr-2019
Publisher: Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Citation: Кирилко Н. М. Принципи аналізу виставкової діяльності підприємства-експонента / Н. М. Кирилко // Стратегії та інновації: актуальні управлінські практики : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Кривий Ріг, 26 квітня 2019 року. – Кривий Ріг : Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2019. – С. 267-270.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12764
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Appears in Collections:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20190711_301.pdf346,56 kBAdobe PDFView/Open
20190711_301_Titul.pdf260,64 kBAdobe PDFView/Open
20190711_301_Zmist.pdf230,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.