Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12764
Назва: Принципи аналізу виставкової діяльності підприємства-експонента
Автори: Кирилко, Н. М.
Дата публікації: кві-2019
Видавництво: Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Бібліографічний опис: Кирилко Н. М. Принципи аналізу виставкової діяльності підприємства-експонента / Н. М. Кирилко // Стратегії та інновації: актуальні управлінські практики : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Кривий Ріг, 26 квітня 2019 року. – Кривий Ріг : Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2019. – С. 267-270.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12764
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20190711_301.pdf346,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20190711_301_Titul.pdf260,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20190711_301_Zmist.pdf230,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.