Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12364
Назва: Роль самоконтролю та самооцінки у вивченні іноземної мови фахового спрямування
Інші назви: The role of self-control and self-assessment in learning ESP
Автори: Абсалямова, Я. В.
Ключові слова: самоконтроль
самооцінка
ESP
Дата публікації: бер-2019
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Абсалямова Я. В. Роль самоконтролю та самооцінки у вивченні іноземної мови фахового спрямування / Я. В. Абсалямова // Лінгвістичні та методологічні аспекти викладання іноземних мов професійного спрямування : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 20 березня 2019 року. – Київ : НАУ, 2019. – С. 9-10.
Короткий огляд (реферат): Процес та результат будь-якої діяльності є індивідуальними та складними, мають ряд закономірностей, покладаються на власні контрольні та оцінювальні дії людини. З огляду на активну роль особистості студента у процесі оволодіння іноземною мовою фахового спрямування, його внутрішні характеристики і зусилля, такі як самоконтроль і самооцінку, слід розглядати в якості важливих компонентів відповідної діяльності для досягнення високих результатів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12364
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАУ.2019-стр.9-10.pdf566,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.